Obchodné podmienky
Obchodné podmienky a reklamačný poriadok internetového obchodu www.matrace-reseto.sk
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Internetový obchod www.matrace-reseto.cz je prevádzkovaný firmou REŠETO s.r.o., so sídlom Myslibořice 216, 675 60 Myslibořice, IČO: 26246635, DIČ: CZ26246635 (ďalej len „Prevádzkovateľ“)
1.2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa:
- adresa na doručovanie: RIEŠETO s.r.o., sídlo Myslibořice 216, 675 60 Myslibořice
- adresa na vrátenie tovaru: REŠETO s.r.o.., sídlo Myslibořice 216, 675 60 Myslibořice
- elektronická adresa: info@matrace-reseto.cz
1.3. Internetový obchod matrace-reseto.cz je určený k ponuke matracov, postelí, lamelových roštov a doplnkov.
1.4. Tieto obchodné podmienky (ďalej len OP) sa vzťahujú na zmluvné vzťahy vznikajúce medzi právnickou osobou REŠETO s.r.o. v postavení predávajúceho (ďalej tiež ako „predávajúci“), a tretími subjektmi pri výkone podnikateľskej činnosti predávajúceho, a to na základe kúpnej zmluvy, v ktorej došlo k odkazu na tieto OP (ďalej len ako „kúpna zmluva“). Tieto OP sú neoddeliteľnou súčasťou uzavretej kúpnej zmluvy. Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa s uvedenými OP oboznámil a s ich obsahom súhlasí.
1.5. Odchylné písomné dojednania, uvedené v kúpnej zmluve alebo ich prílohách majú prednosť pred ustanoveniami týchto OP. Pokiaľ však nie je v kúpnej zmluve alebo ich prílohách výslovne uvedené odchylné dojednania alebo pokiaľ platnosť niektorých ustanovení OP nie je kúpnou zmluvou alebo jej prílohami vylúčená alebo inak modifikovaná, potom platia pre ostatné vzájomné vzťahy zmluvných strán tieto OP.
1.6. Právne vzťahy vznikajúce z kúpnej zmluvy uzavretej medzi predávajúcim a tretím subjektom sa riadia českým právom, najmä zákonom č. 89/2012 Zb., Občianskym zákonníkom.
1.7. Definícia a výklad pojmov:
1.7.1. Predávajúci – osoba, ktorá sa zaväzuje odovzdať kupujúcemu vec a umožniť mu nadobudnúť k tejto veci vlastnícke právo
1.7.2. Kupujúci – osoba, ktorá má záujem o uzavretie kúpnej zmluvy s predávajúcim a ktorá sa zaväzuje vec prevziať a zaplatiť za ňu kúpnu cenu
1.7.3. Kupujúci spotrebiteľ – osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu pre svoju vlastnú potrebu, nie za účelom ďalšieho podnikania
1.7.4. Kúpna zmluva – zmluva uzavretá medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorej predmetom je záväzok predávajúceho odovzdať kupujúcemu vec, ktorá je predmetom kúpy a umožniť mu nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu kúpy a záväzok kupujúceho, že vec prevezme a zaplatí za vec predávajúcemu kúpnu cenu
1.7.5. Internetový obchod – on-line systém prevádzkovaný na internete, prostredníctvom ktorého je možné uzavrieť kúpnu zmluvu prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, tj dištančne
2. Ponuka, vznik kúpnej zmluvy
2.1. Predávajúci prevádzkuje na internetových stránkach www.matrace-reseto.sk internetový obchod (e-shop). Ponuka tovaru je uvedená na stránkach internetového obchodu v niekoľkých kategóriách. Ponúknutý tovar nemusí byť v okamihu učinenia objednávky kupujúcim dostupný, preto si prevádzkovateľ vyhradzuje možnosť dodať objednaný tovar kupujúcemu v náhradnom termíne, ktorý mu prevádzkovateľ oznámi. V tomto prípade má kupujúci právo stornovať svoju objednávku (tj odstúpiť od kúpnej zmluvy)
2.2. Po kliknutí na vybraný tovar uvedený v internetovom obchode sa kupujúcemu zobrazí popis tovaru, jeho cena vrátane DPH a fotografie tovaru. Pri tovare je spravidla uvedená dostupnosť. Kupujúci môže zaslať otázku týkajúcu sa ním vybraného tovaru, po kliknutí na nápis NAPÍŠTE NÁM
2.3. Pokiaľ kupujúci má záujem o tovar ponúkaný predávajúcim v eshope, potom ho kliknutím na „PRIDAŤ VYBRANÝ TOVAR DO KOŠÍKA“ vloží do virtuálneho nákupného košíka predávajúceho. Predtým, než kupujúci odošle objednávku, má kupujúci povinnosť celú objednávku a zadané kontaktné údaje skontrolovať. Kupujúci má tak predovšetkým možnosť odstrániť jednotlivé položky z nákupného košíka, meniť množstvo objednaných položiek a meniť a kontrolovať uvedené kontaktné údaje.
2.4. Pred odoslaním objednávky sa kupujúcemu vždy zobrazí všetok tovar uložený v nákupnom košíku, cena za jednotlivé položky, množstvo jednotlivých kusov objednaného tovaru, celková cena za tovar a náklady na dopravu objednaného tovaru. Ceny tovaru sa zobrazujú jednak ako ceny vr. DPH.
2.5. Pokiaľ kupujúci s objednávkou súhlasí, potom kliknutím na tlačidlo „OBJEDNAŤ TOVAR“ bude jeho objednávka prijatá na spracovanie. Odoslaním objednávky kupujúcim dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy. Od tohto okamihu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti. Prevádzkovateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky, a to najneskôr do 3 pracovných dní od uskutočnenia objednávky. Prijatie objednávky je potvrdené prostredníctvom e-mailovej správy od prevádzkovateľa a to na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke, v ktorej je uvedený súhrn objednaného tovaru a platná cena.
2.6. Objednávky sa spravidla vykonávajú elektronicky priamo z eshopu prevádzkovateľa, avšak výnimočne je možné objednávku urobiť aj ústne (osobne či telefonicky) alebo písomne (e-mailom, poštou), s využitím konkrétnej ponuky predávajúceho Takéto objednávky (ústne alebo písomné) musia obsahovať nasledujúce údaje:
– obchodné údaje kupujúceho – meno, priezvisko, názov, bydlisko, sídlo, IČO, DIČ, emailové spojenie, telefón
– meno oprávneného zástupcu odberateľa (v prípade, že tovar nemôže prevziať osobne)
– názov produktu a jeho presné parametre
– požadované množstvo
– miesto dodania tovaru
2.8. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.
2.9. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná. Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyku. Predávajúci nie je vo vzťahu k kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle Občianskeho zákonníka. V prípade, že by bol spotrebiteľ krátený na svojich právach plynúcich z uzatvárania zmluvy, má právo sa obrátiť na vecne príslušné orgány dozoru (Slovenská obchodná inšpekcia, živnostenský úrad, Úrad pre ochranu osobných údajov, Finančný úrad a pod…) Prípadné spory medzi predávajúcim a kupujúcim rieši súd.
2.10. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kupujúceho telefonicky kontaktovať na overenie alebo upresnenie objednávky, napr. pokiaľ ide o vyššiu hodnotu objednávky, chýbajúce údaje atď.
3. Práva a povinnosti strán
3.1. Povinnosťou predávajúceho je odovzdať kupujúcemu objednanú vec v dohodnutom mieste a čase plnenia, ako aj doklady, ktoré sa k veci vzťahujú a umožniť kupujúcemu nadobudnutie vlastníckeho práva k veci.
3.2. Predávajúci odovzdá kupujúcemu vec (predmet kúpy) v dohodnutom druhu, množstve, akosti a prevedení. Ak nie sú akosť a prevedenie dojednané plní predávajúci v akosti a prevedení vhodných pre účel viditeľný zo zmluvy, inak pre účel obvyklý.
3.3. Povinnosťou kupujúceho je zaplatiť kúpnu cenu za objednanú vec a objednanú vec riadne a včas prevziať.
4. Kúpna cena
4.1. Kúpna cena veci dodávanej predávajúcim kupujúcemu je stanovená na základe cenníka predávajúceho platného v čase objednania veci.
4.2. Pokiaľ dôjde medzi vybavením a odoslaním objednávky k zmene ceny, platia vždy ceny uvedené v už uskutočnenej objednávke.
5. Dodacie podmienky
5.1. Obvyklá doba dodania objednaného tovaru je 1 – 5 týždňov, podľa typu tovaru. Dodacie lehoty (pokiaľ sú uvedené) pri jednotlivých druhoch tovaru sú „obvyklé“ pokiaľ je tovar skladom u výrobcu, ale nemôžu byť chápané ako presné či záväzné. V prípade nedostatku niektorej položky objednávky sa predávajúci zaväzuje bezodkladne o tomto informovať kupujúceho a dohodnúť sa na ďalšom postupe.
5.2. Objednaný tovar bude odoslaný na adresu uvedenú v objednávke formou dobierky – tzn. že zaplatenie tovaru prebehne pri odovzdaní. V prípade atypických rozmerov, ktoré sa vyrábajú presne podľa požiadaviek kupujúceho, ten sa zaväzuje uhradiť tovar vopred platbou na účet predávajúceho.
5.3. Doprava tovaru od predávajúceho smerom ku kupujúcemu je zadarmo.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1.Poučenie o práve odstúpiť od zmluvy (len pre kupujúceho spotrebiteľa a len pre prípad uzatvárania zmlúv dištančným spôsobom):
6.1.1. Do 14 dní máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu.
6.1.2. Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa nasledujúceho po dni, kedy Vy alebo Vami určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezme tovar.
6.1.3. Na účely uplatnenia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy musíte o svojom odstúpení od tejto zmluvy informovať predávajúceho (matrace-reseto.cz – D.P.V., s.r.o., email: info@matrace-reseto.cz formou jednostranného právneho jednania (napr. listom alebo emailom).
6.1.4. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy, postačuje odoslať odstúpenie od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty
6.2. Dôsledky odstúpenia od kúpnej zmluvy
6.2.1. Pokiaľ odstúpite od kúpnej zmluvy, vrátime Vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám došlo Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy, všetky platby, ktoré sme od Vás obdržali.
6.2.2. Platbu vrátime až po obdržaní vráteného tovaru alebo ak preukážete, že ste tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.
6.2.3. Prevzatie tovaru: tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy došlo k odstúpeniu od tejto zmluvy, zašlite späť na adresu, z ktorej Vám bol tovar odoslaný. Lehota sa považuje za zachovanú, pokiaľ nám odošlete tovar späť pred uplynutím 14 dní.
6.2.4. Náklady spojené s vrátením tovaru: znášate priame náklady spojené s vrátením tovaru
6.2.5. Zodpovednosť za zníženie hodnoty vráteného tovaru – zodpovedáte iba za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než ktorý je nutný na oboznámenie sa s povahou a vlastnosťami tovaru, vrátane jeho funkčnosti.
6.2.6.Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka, nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
a) o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
b) o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu (atypické rozmery na mieru)
c) o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť
7. Nadobudnutie vlastníckeho práva, prechod nebezpečenstva škody na veci, zodpovednosť za vady
7.1. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru prevzatím tovaru a úplným zaplatením kúpnej ceny.
7.2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho alebo je mu toto prevzatie umožnené predávajúcim. Pokiaľ je tovar doručovaný prostredníctvom dopravcu, tak v čase, keď predávajúci odovzdá tento tovar prvému dopravcovi. Nebezpečenstvo škody na veci prechádza na kupujúceho aj vtedy, ak neprevezme kupujúci vec, hoci mu s ňou predávajúci umožnil nakladať.
7.3. Škoda na tovare, vzniknutá po prechode nebezpečenstva škody na tovare na kupujúceho, nemá vplyv na jeho povinnosť zaplatiť kúpnu cenu, ibaže predávajúci škodu spôsobil porušením svojej povinnosti.
7.4. Kupujúci je povinný tovar podľa možnosti prezrieť čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na tovare a presvedčiť sa o jeho vlastnostiach a množstve. Prípadné vady je kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu spravidla telefonicky alebo e-mailom bez zbytočného odkladu po takejto prehliadke.
7.5. Zodpovednosť za vady podľa ust. § 2099 a nasl. občianskeho zákonníka:
7.6. Reklamácia vád kupujúceho musí obsahovať najmä tieto náležitosti: identifikáciu príslušnej záväznej objednávky alebo číslo príslušnej faktúry alebo dodacieho listu, popis vady, požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.
7.7. V prípade vád tovaru, ktoré boli kupujúcim riadne a včas reklamované, a ktoré predávajúci uznal za oprávnený, môže kupujúci voči predávajúcemu podľa svojej voľby uplatniť ktorýkoľvek z nasledujúcich nárokov:
7.8. Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo:
a) na odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúce
b) na odstránenie vady opravou veci
c) na primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo
d) odstúpiť od zmluvy
7.9. Kupujúci oznámi predávajúcemu, aké právo si zvolil, pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho. To neplatí, ak žiadal kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak predávajúci neodstráni vady v primeranej lehote alebo ak oznámi kupujúcemu, že vady neodstráni, môže kupujúci požadovať namiesto odstránenia vady primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
7.10. Ak nezvolí kupujúci svoje právo včas, má práva zodpovedajúce nepodstatnému porušeniu zmluvy. Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo na odstránenie vady, alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Dokiaľ kupujúci neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže predávajúci dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právnu vadu. Iné vady môže predávajúci odstrániť podľa svojej voľby opravou veci alebo dodaním novej veci. Voľba nesmie kupujúcemu spôsobiť neprimerané náklady. Ak predávajúci neodstráni vadu veci včas alebo vadu veci odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho.
7.11. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ani požadovať dodanie novej veci:
a) ak nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju dostal. To neplatí, ak došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci,
b) ak použil kupujúci vec ešte pred objavením vady,
c) ak spôsobil kupujúci nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo opomenutím, alebo
d) ak predal kupujúci vec ešte pred objavením vady, ak ju spotreboval, alebo ak pozmenil vec pri obvyklom použití. Ak sa tak stalo len sčasti, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže, a dá predávajúcemu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.
7.12. Zodpovednosť za vady podľa ust. § 2165 a nasl. Občianskeho zákonníka (ustanovenie sa uplatní len ak je kupujúci spotrebiteľom):
7.13. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe 24 mesiacov od prevzatia. To však neplatí:
a) pri veci predávanej za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná,
b) na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním,
c) pri použitej veci na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mali pri prevzatí kupujúcim, alebo
d) ak to vyplýva z povahy veci.
7.14. U použitého tovaru je možné lehotu na uplatnenie práv z chybného plnenia skrátiť na 12 mesiacov (toto bude vyznačené v predajnom doklade)
7.15. Ak má dodaná vec vadu, môže kupujúci požadovať aj dodanie novej veci bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané, ale pokiaľ sa vada týka iba súčasti veci, môže kupujúci požadovať výmenu súčasti. Ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom na povahu vady neúmerné, najmä ak je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady.
7.16. Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má kupujúci v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má kupujúci aj právo od zmluvy odstúpiť.
7.17. Ak neodstúpi kupujúci od zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci nezjedná nápravu v primeranom čase alebo že by zjednanie nápravy spotrebiteľovi spôsobilo značné ťažkosti.
7.18. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil.
7.19. Predĺžená záručná lehota (nad zákonnou lehotou 24 mesiacov):
V prípade reklamácie matraca v rámci predĺženej záruky (nad zákonnou lehotou 24 mesiacov), je predmetom reklamácie iba jadro matraca. Na poťah matraca platí vždy záruka zákonných 24 mesiacov.
Pokiaľ sa reklamácia týka jadra matraca v predĺženej záručnej lehote a daný typ matraca už nie je v ponuke predajcu v čase uplatnenia reklamácie, vyhradzuje si predajca právo toto jadro nahradiť jadrom matraca s rovnakými rozmermi s najbližšou možnou špecifikáciou.
Možné spôsoby vybavenia reklamácie v predĺženej záručnej lehote sú výmena či oprava tovaru. Odstúpenie od zmluvy nie je v predĺženej záručnej lehote možné.
8. Podmienky výmeny tovaru, záruka vrátenia peňazí
8.1. Pokiaľ Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, je možné ho vymeniť. POZOR!!!! NEMOŽNO VYMENIŤ TOVAR, KTORÝ SA VYRÁBALO ROZMEROVO NA ZÁKAZKU!!!!!!
8.2. Tovar musí byť úplne neporušený, v originálnom neporušenom obale, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja (vrátane informačných visačiek)
8.3. Zákazník hradí doručenie na našu adresu aj dopravné náklady nového tovaru. Nový tovar bude expedovaný v lehote uvedenej pri vybranom druhu tovaru.
8.4. Záruka vrátenia peňazí
8.4.1. Ak bezprostredne po obdržaní tovaru zistíte, že Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho bez uvedenia dôvodu vrátiť a budú Vám bezodkladne zaslané peniaze späť. POZOR!!!!!! NEMOŽNO VRÁTIŤ PENIAZE ZA TOVAR VYROBENÉ ROZMEROVO NA ZÁKAZKU!!!!!!!!!
8.4.2. Tovar musí byť úplne neporušený, NEPOUŽÍVANÉ, v originálnom neporušenom obale, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja (vrátane informačných visačiek)
8.4.3. Zákazník musí odoslať zásielku do 14 dní od obdržania tovaru.
8.4.4. Vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia útržku z dobierkovej zloženky.
8.4.5.Budú Vám vrátené nielen peniaze za tovar, ale aj poštovné a balné (náklady na dopravu, ktoré spotrebiteľ uhradil pri kúpe výrobku spolu s kúpnou cenou). Od tejto vrátenej čiastky sa odpočítajú prepravné náklady vzniknuté odosielateľovi nad rámec prepravného hradeného zákazníkom. Tovar zasielajte iba bežnou balíkovou službou, dobierkou nebude prijatý. Náklady na dopravu tovaru späť k predávajúcemu hradí kupujúci.
8.4.6. Predĺžená záručná lehota (nad zákonnou lehotou 24 mesiacov):
V prípade reklamácie matraca v rámci predĺženej záruky (nad zákonnou lehotou 24 mesiacov), je predmetom reklamácie iba jadro matraca. Na poťah matraca platí vždy záruka zákonných 24 mesiacov.
Pokiaľ sa reklamácia týka jadra matraca v predĺženej záručnej lehote a daný typ matraca už nie je v ponuke predajcu v čase uplatnenia reklamácie, vyhradzuje si predajca právo toto jadro nahradiť jadrom matraca s rovnakými rozmermi s najbližšou možnou špecifikáciou.
Možné spôsoby vybavenia reklamácie v predĺženej záručnej lehote sú výmena či oprava tovaru. Odstúpenie od zmluvy nie je v predĺženej záručnej lehote možné.
9. Ochrana osobných údajov
9.1. Osobné údaje kupujúcich sú spracovávané v súlade s právnymi predpismi Českej republiky, najmä so zákonom č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov. Všetky osobné údaje získané od zákazníkov sú používané výhradne na vnútornú potrebu internetového obchodu, tj na účely uzavretia kúpnej zmluvy a dodania tovaru.
9.2. Prevádzkovateľ zhromažďuje adresné a identifikačné údaje (meno, bydlisko, dátum narodenia, telefón, e-mailovú adresu, bankové spojenie) kupujúcich v rozsahu nevyhnutnom na uzavretie kúpnej zmluvy. Osobné údaje kupujúcich nebudú poskytované tretím osobám s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú osobné údaje kupujúcich odovzdávané v tom rozsahu, ktorý je nevyhnutný na doručenie objednaného tovaru, príp. banke pri úhrade kúpnej ceny prevodom z účtu. Uzatvorením kúpnej zmluvy zákazník súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním a zhromažďovaním.
9.3. Kupujúci má v súlade s ust. § 11 zákona o ochrane osobných údajov právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu týchto údajov. Ďalej má kupujúci právo požadovať od prevádzkovateľa vysvetlenie, pokiaľ sa domnieva, že prevádzkovateľ vykonáva spracovanie osobných údajov v rozpore so zákonom a ďalšie práva vyplývajúce z ust. § 21 zákona o ochrane osobných údajov.
10. Ostatné dojednania
10.1. Ak ktorékoľvek ustanovenie týchto OP bude uznané za neplatné alebo nevymáhateľné, neovplyvní to platnosť alebo vymáhateľnosť zostávajúcich ustanovení týchto OP.
10.2. Na riešenie sporov medzi zmluvnými stranami sú výlučne príslušné všeobecné súdy Českej republiky.
10.3. Tieto OP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1.7.2019.